logo
امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۴۱۴۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان:

نیمکت‌های فرسوده مدارس زنجان تعمیر می‌شوند

نیمکت‌های-فرسوده-مدارس-زنجان-تعمیر-می‌شوند-
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: در سال جاری ساماندهی و بازسازی میز و نیمکت‌های فرسوده دانش‌آموزی با مشارکت گروه‌های جهادی انجام می‌شوند.

حمیدرضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه تمامی مدارس نیازمند تجهیزات آموزشی و رفاهی مطلوب برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان هستند، گفت: امسال برای ساماندهی میز و نیمکت دانش‌آموزی از محل تجهیزات ملی و کمک‌های خیران نزدیک به 1.5 میلیارد تومان زیره و رویه خریداری شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: هدف از اجرای طرح این است که بتوان میز و نیمکت‌های فرسوده‌ای که اسکلت آن‌ها سالم بوده ولی قسمت چوبی‌شان از بین رفته است را تعمیر و بازسازی کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری گروه‌های جهادی نیز در این امر اداره‌کل نوسازی را یاری کرده‌اند، تصریح کرد: تقریبا با 10 درصد هزینه خرید میز و نیمکت، می‌توانیم یک میز و نیمکت کامل و سالمی را بازسازی و رنگ‌آمیزی کرده و به مدارس تحویل دهیم.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از فروش اسقاطی بدنه و اسکلت میز و نیمکت‌ها و همچنین ساماندهی آن‌ها با توجه به افزایش نوسانات ارزی در بازار است، چنانچه اگر جلوی این کار گرفته نشود پس از مدتی با توجه به تورم و اعتبار کم‌ مواجه خواهیم شد.

اسلامی با اشاره به ساماندهی گروه‌های جهادی و نحوه فعالیت آن‌ها عنوان کرد: حدود سه سال است که گروه‌های جهادی در بحث اجرای زیره و رویه نیمکت‌ها و رنگ‌آمیزی مدارس، تهیه مصالح اولیه از طریق اداره‌کل نوسازی و خیرانی، شناسایی شده و مشغول به فعالیت می‌شوند.   

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر